מן הבלוג

עורך דין בתל אביב

עו"ד לענייני גירושין בתל אביב – איימי בכור

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני מתמחה בענייני גירושין, ומדורג עם המובילים בתחום דיני המשפחה על ידי חברת Dun & Bradstreet. כבר למעלה משני עשורים המשרד מייצג לקוחות, תוך הצבת סטנדרטים גבוהים במיוחד וגישה פורצת דרך שהינה נדירה מאוד במחוזותינו. על כן, אם אתם מחפשים עו"ד דין לענייני גירושין בתל אביב שעימו תהיו בטוחים בקבלת השירות, הליווי והייצוג הטוב ביותר – אנו הכתובת עבורכם.

מתי לפנות אל עורך הדין?

כידוע, תל אביב היא "בירת המתגרשים" של ישראל עקב נסיבות הקשורות לתפיסות חברתיות ותרבותיות. אכן, כמעט כל תושב של העיר החל מהעשור השלישי או הרביעי לחיים כבר מכיר לפחות זוג אחד שהתגרש, אם לא הרבה יותר. עובדה זו עוזרת במיוחד לקבלת המלצות ואזהרות….הבעיה היא שהמידע לא פעם מוטה ומוטעה, ומי שמסתמך עליו לצורך פתיחת הליכי גירושין עלול לבצע שגיאות שיעלו לאחר מכן ביוקר, במיוחד אם מעורב בתהליך הגירשין רכוש וילדים. אחת השגיאות הנפוצות היא "לרוץ" ראשונים אל בית הדין הרבני, או לחילופין אל בית המשפט לענייני משפחה, בתקווה לזכות ביתרון כזה או אחר עבור הגבר או האישה, ומבלי להיוועץ עם עורך דין בתל אביב תחילה.

אכן, לפנייה אל בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה יכולה להיות משמעות, והערכאה שאליה פונים ראשונה היא זו שתטפל בהליכי הגירושין (למעט הגט עצמו שמטופל תמיד על ידי בית הדין הרבני). יחד עם זאת, אנשים רבים אינם מבינים את המשמעויות וההשלכות עד תומן. לדוגמא, אין הם יודעים שכיום קיים חוק "גישור חובה" ולכן לא מגישים למעשה תביעת גירושין אלא בקשה ליישוב סכסוך. בקשה זו מקפיאה את האפשרות להגשת תביעות גירושין ותביעות נלוות למשך 60 יום, ונפתח הליך גישור דרך יחידת הסיוע או עם עורך דין בתל אביב.

עורך דין בתל אביב

בנוסף, רבים אינם מבינים עד תום את עצם המשמעות של הליכי גירושין המתקיימים בבית המשפט או בבית הדין, על כל הקושי הרגשי, ההוצאות היקרות והעיכובים הכרוכים בעניין. מתוך חיפזון וללא ייעוץ הם אינם בוחנים ושוקלים מספיק לעומק את האפשרות של הליך גישור, אשר יכול היה לחסוך ממון נכבד ודמעות. וממילא, גם אין הבנה מספקת לגבי "היתרונות" או "החסרונות" של פנייה לערכאה זו או אחרת, ונעשות שגיאות שלאחר מכן קשה מאוד לתקן. גם להליך הגישור אנו ממליצים להגיע עם עורך דין מתאים (מומחה לדיני משפחה)

לפיכך, כצעד ראשון מומלץ לפנות אל עו"ד לענייני גירושין בתל אביב, לשבת איתו ולקבל את מלוא המידע הרלוונטי. מדובר בפגישות דיסקרטיות שלא חייבים לשתף בהן את בן הזוג, במידה וטרם סיפרתם לו על החלטתכם. ייתכן מאוד שתצאו מהפגישה עם תובנות חדשות. יתרה מכך, אם תשבו עם עורכת דין בתל אביב ממשרדנו תבינו שישנן דרכים להפוך את הליכי הגירושין לחוויה שאינה חייבת להיות שלילית, ולעיתים אף לחוויה מתקנת. ברשותנו כלים רבים המאפשרים לכם לפתוח את הדף החדש בחיים עם מינימום פגיעה ונזק, הן עבורכם, הן עבור בן או בת הזוג, והן עבור הילדים. על עורכות הדין במשרד בעלות ניסיון רב בתחום דיני המשפחה וההליכה לבית משפט לא מהווה מבחינתנו את האופציה הראשונה והנבחרת, ההיפך הוא הנכון, מציאת פתרון, הגעה לפשרה ומינימום פגיעה בילדים הם הקווים המנחים אותנו בעבודה.

 

משרד עורכי דין שפועל וחושב אחרת

לא בכדי נמנה משרדנו על המובילים בתחום דיני המשפחה ובגירושין בפרט. עורכות הדין של משרדנו מעניקות ליווי רצוף ומסור לכל לקוח ובונות עבורו פתרון ייחודי המתאים לצרכיו ולצרכי משפחתם. בנוסף, גישת השירות שלנו דוגלת בכך שהליווי אינו מתחיל ונגמר בין כותלי בית המשפט, אלא מתחיל ונגמר לאורך כל תהליך הפרידה.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עורכת דין בתל אביב פנו אל משרדנו בטלפון 03-5469118.