מן הבלוג

עורכי דין גירושין מומלצים

עורכי דין גירושין מומלצים שמכבדים את הלקוח וצרכיו

כבר למעלה משני עשורים שמשרד עורכי הדין איימי בכור בוני ושות' מייצב את עצמו כאחד המשרדים המובילים בתחום דיני המשפחה בכלל ובהליכי גירושין בפרט. בהובלת עו"ד איימי בכור-בוני בונה הצוות המקצועי והמיומן של המשרד אסטרטגיה ופתרונות מדויקים לצרכיו של כל לקוח, בהתבסס על הבנה מעמיקה של השינויים העדכניים בתחום המזונות, המשמורת, הפסיקה והחקיקה בתחום דיני המשפחה. כל זאת תוך חתירה ושאיפה לחוויה חיובית ככל האפשר ללקוחות, שאינה שלילת והרסנית עבורם, והשגת תוצאות המאפשרות לקבל את הזכויות המגיעות להם.

כיאה לעורכי דין גירושין מומלצים ומובילים בתחומם, הצוות המקצועי של המשרד מציג שיעור הצלחות מהגבוהים בישראל כאשר הדברים מגיעים לפתחו של בית המשפט או בית הדין הרבני, לרבות בתיקים מורכבים במיוחד. יחד עם זאת, למשרדנו יש רקורד עשיר ומוכח של סגירת תיקים בהסכמים מחוץ לכותלי בית המשפט, ולמעשה כל עוד הדבר אפשרי זוהי העדיפות הטובה ביותר בעינינו. בהליך גישור בהובלתו של עורך דין גירושין מומלץ ממשרדנו ניתן להגיע להסכמות המכבדות את הצרכים והחששות של שני הצדדים, ולחסוך במידה רבה את הטראומה של הליכים ממושכים, יקרים ובלתי נעימים בלשון המעטה להורים ולילדיהם. המונח "ניצחון" מוחלף אצלנו לא פעם למונח: "פתרון ראוי", במיוחד כשמעורבים בהליך ילדים קטנים.

עורכי דין גירושין מומלצים

שינויים בגישה להליכי גירושין

חשוב לדעת שבשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים ואף מהפכות בתחום הגירושין. כך לדוגמא, עקב שינויים תרבותיים וחברתיים, ועקב מחקרים מקצועיים מתחומי הפסיכולוגיה, כיום הנטייה של בתי המשפט היא לכיוון של הורות משותפת. בעוד שלאורך השנים בלט בשימושו המושג "משמורת" הרי שכיום פחות מכוונים אל "הורה משמורן" ויותר אל הורים הפועלים באופן שוויוני יותר למען ועם ילדיהם, על כל המשתמע מכך מבחינת הבתים של הילדים, זמני השהות ואף המזונות.

עוד שינוי משמעותי נקרא בפי הציבור חוק "גישור חובה" ומשמעו שלפני התחלת דיונים בתביעת גירושין, חובה לבצע הליך גישור ביחידת הסיוע או באמצעות עורך דין גירושין מומלץ. אמנם, אין חובה לקיים את כל הפגישות או להגיע להסכמות, אך לכל הפחות יש להגיע לפגישה הראשונה. ומה שחשוב הוא העיקרון, המתכתב עם השינוי הקודם שתואר בתחום ההורות המשותפת. כלומר, העיקרון האומר שישנו יתרון גדול בחתירה לשיתוף פעולה והגעה להסכמות משותפות ככל שהדבר אפשרי. אכן, גם לטובת בני הזוג שנפרדו ובוודאי לטובת הילדים, יציבותם ובריאותם הנפשית, ישנה עדיפות ברורה לדיאלוג, הקשבה ועבודה משותפת אף אם הדברים יכולים להיות מאתגרים.

ערכים שמכבדים את האדם

בעת הצורך, עורכי הדין במשרדנו יודעים להסיר את הכפפות ולהילחם בנחישות על זכויות לקוחותינו. יחד עם זאת, הגישה המובילה את משרדנו היא של שלמות המשפחה, ערכי מוסר ואהבת האדם, ערכים המתכתבים עם השינויים והמהפכות האחרונות בדיני משפחה ובהליכי גירושין. אצלנו מושם הדגש על יצירתיות וגמישות להבדיל מחתירה עיקשת ועיוורת לעבר "ניצחון" המהווה לא פעם חרב פיפיות. הכלים האימוניים והמיומנויות הרכות שלנו מתבטאים בשירות הניתן ללקוח המלווה בהקשבה, הכלה ואמפתיה, ומכאן נפתחת הדרך למציאת הפתרונות המתאימים והטובים ביותר עבורו.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עורכי דין גירושין מומלצים פנו אל משרדנו בטלפון 03-5469118.