מן הבלוג

עורכות דין מובילות

הליכים משפטיים, עשויים להיות מורכבים מאד. במקרים של דיני משפחה, בהם מעורבים בני משפחה, צעירים או מבוגרים, הדבר דורש רגישות רבה, מעבר להיבט המשפטי. עורך או עורכת הדין מהווה שחקן חשוב ביותר בזירה שבין הצדדים ועליו לדעת לתמרן ולתפקד בכמה מעגלים חשובים:

  • מול הלקוח שלו.
  • מול משפחת הלקוח ( גם עם חלק מהמשפחה בצד השני של הזירה המשפטית ).
  • מול עורכי הדין של הצד השני.
  • מול בית המשפט.
  • בהבנת החוק הישראל.

להתמודד בהצלחה עם האתגרים השונים

בניגוד לתחומי משפט אחרים, בתחום דיני המשפחה נכנס משתנה חשוב מאוד לשיקולים המשפטיים, והוא שמירה מקסימלית על התא המשפחתי. כמעט בכל המקרים זה יכול להתנגש באינטרס של ניצחון מיטבי במשפט. עורכי הדין, במקרי של דיני משפחה מורכבים, צריכים לתמרן בין המקרה המשפטי וביצוע מהלכים לטובת ניצחון במשפט (או טרם הליכה למשפט עמידה ביעדים ובמטרות שהציבו יחד עם הלקוחות) ובין השמירה על התא המשפחתי ומזעור הנזקים שגם כך נגרמו, מעצם התהליך.

באופן מוסבר או לא אנו מוצאים לא מעט עורכות דין מובילות בתחום דיני המשפחה. ייתכן ומשהו ביכולת הגבוהה של נשים לייצר אמפתיה, ליישב סכסוכים ולפשר, בכל מקרה הנוכחות הנשית בתיקים של דיני משפחה מוסיפה ומשפרת את הסיכוי למציאת פשרה בונה בתיק המשפטי.

עורכות הדין מעולות – איך מזהים ?

  1. ניסיון- זמן וותק בזירה המשפטית בכלל ובתחום המשפטי בפרט. איימי בכור בוני מייצגת ומטפלת בסוגיות לענייני משפחה מעל 20 שנים, בתיקים מורכבים אשר חלקם גם חוצים מדינות ומחייבים היכרות עם חוקים בינלאומיים.
  2. מקצועיות- התפזרות על תחומי משפט רבים תחת משרד אחד לאו דווקא מצביעה על מקצועיות, לעומת זאת התמקדות בתחום ספציפי ועיסוק רק בו מרכזת למידה ועשייה ומייצרת לאורך שנים מקצועיות ומומחיות המהווה יתרון יחסי עלפני משרדים אחרים.
  3. באופן מפתיע- אחד המדדים החשובים להצלחה ולמצוינות הינו בכמה תיקים הצליחה עורכת הדין להימנע מללכת למשפט, ובזכות מקצועיות וגישות נכונות פתרה את ה'קייס' המשפטי בתבונה מול הצד השני טרם ההגעה לבית המשפט.
  4. גורמים חיצוניים- לא תמיד יהיו בעלי מובהקות ברורה אך בפירוש ישנם מדדים נוספים שתורמים: כמות פרסומים אקדמיים, השתתפות בפורומים וחברות בדירקטוריונים של חברות, הופעות בתקשורת וכו'.

עומדים מול סוגייה משפטית משפחתית מורכבת ?

מחפשים יד מכוונת ומקצועית עם מוניטין של 20 שנה בדיני משפחה ?

איימי בכור-בוני וצוות עורכות הדין במשרד תשמחנה לסייע ולעזור בכל שאלה ובעיה. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-5469118