מן הבלוג

עורך דין מומחה לגירושין

מתגרשים? שוכרים את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום

במידה ומצאת את עצמך בראשיתו של הליך גירושין, כנראה שהגיע הזמן להתעניין בשכירת שירותיו של עורך דין מומחה לגירושין. משרד עורכי הדין של איימי בכור-בוני מתמחה בין היתר גם בתחום הגירושין, שדה אשר ידוע בתור אחד השדות המורכבים ביותר בעולם דיני המשפחה. בשעה בה בני הזוג מתמודדים עם פירוק התא המשפחתי שלהם ונאבקים על מיצוי הזכויות של כל אחד מן הצדדים – כדאי לכם להיות הראשונים שיבטיחו כי הם מיוצגים בידי עורך דין ראוי ומומחה בתחום. כך תוכלו לישון בשקט, בידיעה כי ישנו בעל מקצוע אשר ידאג ככל יכולתנו לייצג את העמדות והאינטרסים שלכם לאורך התהליך המייגע.

דוגמא לאופן בו יסייע לכם עורך דין מומחה לגירושין

בעולם המשפטי הסבוך של דיני משפחה קיימות סוגיות משפטיות שונות אשר רק מי שבקיא באותו עולם תוכן יודע כיצד לתקוף אותן ולהוציא מהן את התוצאה האופטימלית בעבור הלקוח שהוא מייצג. כך למשל, כדאי לדעת כי הכתובה היהודית היא איננה בגדר מסמך סמלי בלבד, אלא מתפקדת גם בתור מסמך חוזי שהנו בעל משמעויות ותוצאות ביחסי הממון בין הזוג המתגרש. רק היכרות עמוקה עם החוקים והתקדימים בתחום תאפשר לעורך הדין לייצג אותך בכבוד בתהליך המורכב של גירושין מבן הזוג. בהקשר אחר, ככל שתוכלו לסמוך על עורך הדין שלכם כך תוכלו להתפנות להתעסק בעניינים רגשיים ובירוקרטיים אחרים אשר נלווים לתהליך זה.

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני – עורכי דין מומחים לגירושין

הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני מעסיק אך ורק עורכי דין שהנם מומחים לדיני משפחה. כחלק מהתחום הרחב של דיני משפחה, תוכלו למצוא אצלנו גם עורכי דין מומחים לגירושין – כאלה אשר צברו ניסיון ארוך שנים בייצוג לקוחות המתמודדים עם הליכי גירושין מורכבים יותר ופחות. במידה ואתם מעוניינים בפרטים נוספים, תוכלו ליצור עמנו קשר בטלפון 03-5469118 ולתאם בהקדם פגישת ייעוץ פרטנית. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה, ולהבטיח לכם ייצוג משפטי מקצועי, רגיש ומכבד.