מן הבלוג

עורך דין לדיני משפחה

מהם תחומי ההתמחות של משרד עורכי דין לדיני משפחה?

משרד עורכי דין לדיני משפחה הנו כזה אשר מעסיק צוות עורכי דין בעלי ניסיון ארוך שנים בענף המשפטי הקרוי "דיני משפחה". בישראל, דיני משפחה כוללים מספר סוגיות רגישות ומורכבות. בתוך כך, התחום כולל עיסוק בעניינים הנוגעים למעמד האישי של הלקוחות – דוגמת סוגיות הקשורות בנישואין ובגירושין, ענייני דת, הורות או יוחסין. תחת תחום זה נכללות כל הזכויות והחובות אשר נגזרות מן המעמד המשפחתי המשפטי של האדם (משמרות על צאצאים משותפים, חלוקת זמני שהות, חלוקת רכוש לאחר גירושין וכו'). עורכי דין בתחום זה יוכלו לייצג אתכם בבתי משפט לענייני משפחה, אשר מתנהלים הן תחת הדין הדתי והן תחת הדין האזרחי, בהתאם לסוגיה הנדונה.

למה חשוב לשים לב כשמחפשים עורך דין לענייני משפחה?

התחום המשפטי של דיני משפחה הנו תחום ייחודי, שכן הוא בעל ממשק אדיר לסוגיות הרגשיות הטעונות ביותר אשר מעסיקות אותנו בחיי היום יום שלנו. לאור זאת, כאשר אתם מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה לדיני משפחה, כדאי לכם לשים לב לא רק למידת המקצועיות והניסיון הרבים שלו – אלא גם לחיבור האישי שנוצר ביניכם. ככל שתיטיבו למצוא עורך דין לדיני משפחה עליו אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות, כך הליווי המשפטי בכל ההליך הסבוך המדובר יהפוך קל ופשוט יותר עבורכם. כך למשל, ודאי לא תופתעו לגלות כי נשים רבות מעדיפות לשכור דווקא את שירותיה של עורכת דין לענייני משפחה, כזו שהן מרגישות שתוכל לנהוג בהן באמפתיה ובהבנה נשית מלאה. כל זאת כמובן, מבלי להתפשר ולו לרגע אחד על איכות הייצוג המשפטי שהן צפויות לקבל.

ייעוץ וייצוג משפטי בתחום דיני המשפחה – איימי בכור-בוני

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני הנו אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ בתחום דיני המשפחה. אנו גאים להעסיק צוות שלם של עורכי דין לענייני משפחה הטובים ביותר, הכולל בעיקר דמויות נשיות בולטות ומובילות בתחום משפטי זה. במידה ואתם מתעניינים בייצוג בתחום דיני משפחה עורך דין מהמשרד שלנו ישמח ליצור עמכם קשר לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית. במסגרתה, תוכלו להתרשם מהניסיון עתיר השנים שלנו, מן המקצועיות אשר מאפיינת את כל ההתנהלות המשפטית שלנו, ומעל הכל – מן האדיבות הרבה בה אנו נוהגים בכל לקוחה ולקוח. בתחום דיני משפחה עורכי דין של איימי בכור-בוני יבטיחו לכם שקט נפשי וייצוג משפטי מן השורה הראשונה בישראל. צרו עמנו קשר בהקדם בטלפון 03-5469118 לקבלת פרטים נוספים או התייעצות.