מן הבלוג

עורך דין לדיני משפחה בתל אביב

תחום דיני משפחה הינו תחום עיסוק  רגיש מאד ומצריך, מעבר ליכולת המקצועיות הגבוהות הרלוונטיות לו, גם אמפתיה רבה, יכולת הקשבה וכימיה טובה עם הלקוח. כל אלה יחד מסייעים לכל עו"ד דיני משפחה בתל אביב לספק את המענה המתאים ולקדם את התיק שבו מטפלים.

עו"ד לדיני משפחה בתל אביב מטפל במגוון רחב של נושאים, הקשורים לענייני משפחה: גירושין, ירושות, צוואות, אכיפת תשלומי מזונות, חלוקת רכוש הסכמי ממון ועוד.

 

עורך דין משפחה תל אביב- גם לפני החתונה…

כיום, הנטייה לבוא בברית נישואין שלא דרך הרבנות הולכת וגוברת, זוגות רבים מעדיפים הסכמים אזרחיים ולא הליכה בדרך הדתית, דרך הרבנות. בנוסף, שיקולים כלכליים הביאו לשימוש גובר בהסכם נישואים כלכלי טרם החתונה. פנייה לשירותיו של עורך דין דיני משפחה תל אביב יכולה לסייע לכל החפץ להינשא ולערוך הסכם לפני החתונה או במקרים של ידועים בציבור, שבו חוזה משפטי הוא אמצעי מצוין למנוע מורכבויות ולהסדיר כהלכה את העניין.

 

התאמה מלאה לכל הצרכים

כאמור, תחום דיני משפחה הינו תחום רחב המכיל בתוכו סוגיות משפטיות רבות ותת תחומים משפטיים ( היכרות עמוקה עם תקנות וחוקים, היכרות עם תהליכים הלכתיים, נושאים פיננסיים, ואפילו במקרים קיצוניים גם התחום הפלילי ), במקרים מסוימים המקרה המשפטי מחייב עיסוק עם חוקים במדינות אחרות, מקרים המביאים למתיחת יכולותיו של עורך הדין בטיפול המשפטי במקרה הספציפי. עורך דין לענייני משפחה תל אביב נדרש להכיר היטב את כל הסוגיות הקשורות בתחום הנ"ל ולדעת גם כיצד לייצג כהלכה את לקוחותיו אל מול הגורמים הרלוונטיים, לרבות בית המשפט. חשוב לזכור שעניינים משפחתיים, ומכל סוג כמעט, הם עדינים ורגישים מאד. הם מעוררים אמוציות רבות בקרב המעורבים בהם ולא תמיד זוכים לשיתוף פעולה מלא מכל הצדדים. רק עורכי דין מיומנים יידעו כיצד לגשת לכך, לגייס לפתרון גם את עורכי הדין של הצד השני, להתמודד עם האתגרים הרבים הכרוכים בכך ולהצליח במשימה החשובה – מציאת הפתרון הטוב ביותר עבור המשפחה.

עומדים לפני הליך של גירושין או רוצים לערוך הסכם ממון לפני הנישואין?

מחפשים עו"ד דיני משפחה תל אביב ?

איימי בכור-בוני היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. המשרד, שמתמחה בענייני משפחה, מציע מקצועיות ללא פשרות, ניסיון רב במאות תיקים מורכבים, כולל תיקים חוצי גבולות, וייצוג בהתאמה מקצועית ורגשית ללקוח. לסקירת כלל שירותי המשרד, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-5469118