מן הבלוג

עורך דין דיני משפחה בפתח תקווה

עורך דין לענייני משפחה בפתח תקווה

דיני משפחה הינם ענף משפטי מקובל בתורת המשפטים הכולל מעמד אישי (דת, יוחסין, הורות, נישואים וגירושים) וזכויות וחובות הנובעים מן המעמד המשפחתי. מושגים כמו: הסכם גירושין, תביעת מזונות, הסכם ממון, משמורת ילדים, מזונות ילדים, חלוקת רכוש, משמורת משותפת, פירוק שיתוף וכו' הינם רק חלק מעולם התוכן בתחום דיני המשפחה.

קיימים משרדים רבים של עו"ד לענייני משפחה בפתח תקווה, ר"ג, תל אביב ובכלל באזור המרכז. משרדים אלו מציעים את שירותיהם בסוגיות משפטיות שונות, הקשורות לנושא גירושין, נישואין, צוואות, ירושות וגם למקרים של אלימות במשפחה. עורכת הדין או עורך הדין אשר תחום מומחיותו הוא דיני משפחה מוסמך לייצג לקוחות מול בתי המשפט או מול בתי הדין הרבניים.

ניסיונו של עורך הדין ומידת המקצועיות שלו

כאשר מחפשים עורך דין דיני משפחה בפתח תקווה או בעיר אחרת במרכז הארץ מומלץ לתת דגש למספר פרמטרים מרכזיים:

א. מידת המקצועיות של צוות המשרד- יש הבדל בין משרדים גדולים שמציעים שרות מקצועי בתחום דיני המשפחה כחלק מסך השרות המקצועי אותו מציגים, מאשר משרדים שזהו תחום העיסוק היחידי שלהם והם מומחים בו.

ב. ותק– כמה זמן המשרד פעיל ועוסק בתחום דיני המשפחה. הוותק יכול להצביע על עם ידע וכמובן על ניסיון בתחום. עורכת דין שמביאה איתה, לטיפול בתיק גירושין מורכב, ותק, כמו כן ניסיון וידע מקצועי תוכל להגדיל את הסיכוי לפתרון בתיק או את הניצחון בו.

ג. פרמטרים התנהגותיים- אישיותיים: כאמור, קיימות המון אמוציות ומשברים בתיקים על רקע משפחתי: אגו, כבוד, כסף, ילדים וכו'. משתנים רבים נכנסים למערכת השיקולים, חלקם הגדול כלל לא מקצועיים. עורך או עורכת הדין צריכים להביא עימם יכולות הכלה והבנה, אמפטיה וסבלנות. לצורך כך ניתן לקיים פגישת ייעוץ ראשונה בין הלקוחות ובין עורכי הדין, פגישה שלאחריה יוחלט באם הלקוח הפוטנציאלי יהפוך ללקוח מן המניין של המשרד.

ד. שיקולים חיצוניים- ביקורות של לקוחות ממליצים באתר החברה (ניתן לראות המלצות על איימי בכור-בוני כאן), ביקורות באתרים רלוונטיים (פורומים/ רשתות חברתיות), פרסומים ומאמרים שכתב צוות המשרד ודירוגים מקצועיים.

עומדים לקראת גירושין וזקוקים לסיוע משפטי בכל הקשור לתהליך ולסוגיות בהן יש לכם קונפליקטים עם בן/ בת הזוג שלכם/ן ?  אתם צריכים עו ד לענייני משפחה בפתח תקווה.

מחפשים עורך דין דיני משפחה בפתח תקווה, בני ברק, קריית אונו, רמת גן או תל אביב ?

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני ושות' הינו משרד המתמחה בענייני המעמד האישי, גירושין, נישואין, צוואות וירושות, תשלומי מזונות ועוד. המשרד מדורג ע"י חברת  ‏Dun & Bradstreet כאחד המשרדים הידועים והמובילים בתחום דיני המשפחה. לקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-5469118