מן הבלוג

עורך דין גירושין לגבר

מתגרש? הגיע הזמן לחפש עורך דין מומחה בתחום

בין אם קיבלת את ההחלטה להתגרש מבת זוגתך, או שמא מצאת את עצמך בתוך הליכי גירושין מבלי שרצית בכך – כנראה שהגיע הזמן לחפש עורך דין גירושין לגבר. עורך דין מומחה לענייני גירושין משתייך לרוב למשרד אשר מתמחה בדיני משפחה, דוגמת המשרד המוביל של איימי בכור-בוני. עורכי דין כאלה הנם בעלי ניסיון עתיר שנים בטיפול בתביעות הקשורות לעולם הגירושין – החל מחלוקת רכוש וממון, דרך דמי מזונות וכלה בקביעת משמורת על הילדים.

לא תמיד כדאי לגבר לרוץ אל בית הדין הרבני

וודאי שמעתם את הדעה הרווחת, לפיה מומלץ לגבר המתגרש להגיש ראשון את תביעותיו אל בית הדין הרבני וכך לגרום לכך שהמשפט כולו יתנהל בערכאה משפטית זו (ולא בבית הדין לענייני משפחה). חשוב לנו להבהיר כי תופעה זו של "מרוץ סמכויות" אמנם קיימת תמיד, מתוקף פעילותן של שתי ערכאות משפטיות בתחום של דיני המשפחה – אולם לא בהכרח כדאי לגבר לפנות דווקא אל בית הדין הרבני. לכן, בטרם ההחלטה לאן להגיש את התביעה הראשונית, מומלץ כי תעצור להתייעץ עם עורך דין מומחה בדיני משפחה. רק בעל מקצוע שכזה יידע להבהיר לך היכן יותר סביר כי תצליח לשמור על זכויותיך ותביעותיך.

עורכי הדין של איימי בכור-בוני לצדך לאורך כל הדרך

הצוות המקצועי והמסור של משרד עורכי הדין של איימי בכור-בוני ישמח לעמוד לצדך ולרשותך לאורך כל התהליך המשפטי הארוך. ככל שתקדים לקבוע עמנו פגישת ייעוץ ראשונית, כך נוכל לסייע לך כבר למן השלבים הראשונים של המשפט – למשל בעת הבחירה לאיזו ערכאה משפטית כדאי לך להגיש את תביעותיך. לבירור פרטים נוספים או לתיאום פגישה אתה מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-5469118.