מן הבלוג

עורך דין גירושין בפתח תקווה

תופעת הגירושין הולכת ונעשית רחבה יותר ויותר

תופעת הגירושין בעולם כולו, ובישראל בפרט, הולכת ונעשית רחבה יותר ויותר. לפי נתונים אשר מתפרסמים מדי שנה ניתן ללמוד על כמות הזוגות המתגרשים בכל אחת מן הערים הגדולות בארץ. ודאי לא תופתעו לגלות כי הערים במרכז מובילות את הרשימה, ביניהן גם העיר פתח תקווה (עם כ400 זוגות שהתגרשו בה במהלך שנת 2015). לפיכך, אם גם אתם מצאתם את עצמכם באחרונה בראשיתו של הליך לפירוק הנישואין – דעו כי אתם לא לבד. זוגות רבים מחפשים כיום עורכי דין לענייני משפחה בפתח תקווה, כך שאין זו בושה לחפש גם עבורכם עורך דין גירושין בפתח תקווה אשר יוכל לייצג אתכם לאורך התהליך. מתוך המגוון הרחב של עורכי דין גירושין פתח תקווה, חשוב רק לדעת לעשות את הבחירה בבעל המקצוע הנכון.

משרד עורכי הדין של איימי בכור-בוני מומחה בדיני משפחה וגירושין

משרד עורכי הדין של איימי בכור-בוני הנו מן המשרדים המובילים בארץ בתחום של דיני המשפחה בכלל, ושל תהליך הגירושין בפרט. כחלק מהחזון של המשרד, הצוות המקצועי המסור והאיכותי ישמח לעמוד לרשותכם לכל אורך תהליך הגירושין המורכב. ככל שתקדימו לפנות אלינו, כך נוכל לסייע לכם כבר מן השלבים הראשונים ביותר. משרדיהם של עורכי דין דיני משפחה פתח תקווה אינם חייבים להיות ממוקמים בעיר עצמה, כל עוד הם נגישים וזמינים לכם מבחינה גיאוגרפית. המשרד של איימי בכור-בוני ממוקם בעיר בני ברק, מה שהופך אותו זמין וקל להגעה. כך, אם הגעתם אלינו – אין סיבה להמשיך ולחפש אפשרויות נוספת בעבור עורך דין גירושין פתח תקווה.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ – צרו עמנו קשר

אם ברצונכם לקבל מאיתנו פרטים נוספים לגבי ההליך המשפטי, או לשם תיאום של פגישת ייעוץ ראשונית, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במספר הטלפון 03-5469118. נשמח להעמיד לרשותכם עורך דין דיני משפחה פתח תקווה אשר יעיין לעומק בפרטי המקרה ובכל תביעותיכם, ויסייע לכם להפיק את המיטב מן המצב הנוכחי. עורך דין לענייני משפחה בפתח תקווה מוצאים רק אצל איימי בכור-בוני.