מן הבלוג

עורך דין גירושין במרכז

גירושין הם הליך לא פשוט שעשוי, פעמים רבות, להיות גם טראומטי למעגלים נוספים, מעבר לבעל ולאישה, כמו ילדים, משפחה מורחבת, חוג חברים ועוד. גירושין אשר מגיעים לידי טיפול משפטי מורכבים עוד יותר ובמקרים רבים הופכים לעסק מלוכלך שמשאיר צלקת עמוקה לכל הצדדים. אחת הדמויות החשובות בזירת הגירושין הינה עורכי הדין של הצדדים.

מעבר למקצועיות שלהם והרצון של עורכי הדין להביא ל'ניצחון' של הצד אותו הם מייצגים עליהם לזכור שטובת התא המשפחתי חשוב לא פחות, ולכן לפתרון המשפחתי יש חשיבות מכרעת לא פחות מהפתרון או ההצלחה המשפטית.

במידה ואתם גרים באחת מערי המרכז, ואתם זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי בענייני משפחה, מציאת עורך דין גירושין במרכז הינה השלב הראשון בהתמודדות עם המשבר המשפחתי. עלמנת למצוא את הדמות המקצועית המתאימה ביותר יש ל'חפש' את העו"ד שידע לספק את הצרכים הבאים:

דיסקרטיות וחשאיות

גירושין הם עניין אישי. חשיפת פרטים אודות התהליך יכול לפגוע בשלבים הראשוניים של ההליך שבו נבחנות אפשרויות שונות וצעדים מסוימים, שחלקן יכולות למנוע הליכה לערכאות משפטיות.

מקצועיות

"אל תבואו לקרב אקדחים עם סכין". לא כל עורך דין מתאים לקיים תהליך משפטי בתחום הגירושין, היכרות אישית או משפחתית עם עורך דין מתחום אחר יכולה לקרות בשלב ההמלצות לעורכי דין אחרים ולא לשם ייצוג.  חשוב להתייעץ ולקבל ייצוג מעורכי דין מתחום דיני המשפחה ועדיף וותיקים יותר עם ניסיון של שנים בתחום.

איסוף מידע חשוב

הצלחה של התהליך תלויה הרבה מאוד במידע אשר יגיע אל עורכי הדין. ללקוח יש תפקיד מפתח בהעברת המידע לעורך הדין.

איחוד בני המשפחה

כאשר מעורבים ילדים בתהליך הקושי הולך וגובר. הרצון לנצח מבחינה משפטית חשוב אבל אסור "לדרוס" בדרך את המשפחה. עורך הדין חייב לקחת את המרכיב הזה בשיקוליו ובצעדיו המשפטיים. עורך דין המקדש את כל האמצעים עבור ניצחון במשפט ולא רואה את האנשים שבתהליך חוטא לתפקידו האמיתי שהוא מציאת הפתרון הטוב ביותר למשפחה וללקוחותיו מבלי לדרוס את התא המשפחתי.

איימי בכור- עורכת דין לענייני גירושין

אתן או אתם נמצאים בתהליך גירושין מבני/בנות הזוג שלכם?

מעוניינים בתהליך מהיר עם מינימום נזק היקפי ?

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני ושות' הינו משרד המתמחה בענייני המעמד האישי, גירושין, נישואין, צוואות וירושות. המשרד מדורג ע"י חברת  ‏Dun & Bradstreet כאחד המשרדים הידועים והמובילים בתחום דיני המשפחה. לקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-5469118