מן הבלוג

עו"ד לענייני גירושין – עורכי דין שמבינים אותך

עו"ד גירושים שפועלת אחרת

ההחלטה על פירוק התא המשפחתי לעולם אינה קלה, וכך גם ההליכים מול בן הזוג לשעבר שיכולים להתנהל באמצעות עורך דין מגשר, ביחידת הסיוע, בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה. נכון, אין זה פשוט לפרק את מה שנבנה לאורך שנים, ימים ואינספור רגעים מיוחדים, לחלק את הרכוש המשותף, להחליט על דמי המזונות ועל זמני השהות. לא פעם הדברים מגיעים לידי מחלוקות וכל אחד נוטה להתבצר בדאגותיו, בחששותיו, בכעסיו ובעמדתו. יחד עם זאת, ראוי לזכור כי המטרה היא בסופו של דבר לצאת לדרך חדשה בחיים, לפתוח דף חדש שיאפשר לפתח ולבנות קשרים ואופקים חדשים, ולשמר את הקיימים. מעבר להיבט המשפטי יש חשיבות גדולה לשמירת התא המשפחתי ומזעור הפגיעה בילדים.

גישות שונות של עורכי דין

כאשר פונים אל עו"ד דין גירושים בתקופה סוערת זו של החיים, אתם עשויים להיתקל בגישות ובתפיסות שונות. בהיותו של התחום רווי ביצרים ורגשות, לא מעט עו"ד לענייני גירושין נוקטים בגישה האגרסיבית, משדרים כוחניות ומנסים לשכנע את הלקוח לנקוט צעדים שיביאו "הכי הרבה כסף", או שיביאו "את המשמורת" וכן הלאה. לעיתים קל להתפתות לקו האגרסיבי הזה שמציע עוד גירושין, מפני שמבפנים אתם ממילא סוערים, מנסים "לנצח" את בן הזוג, כועסים עליו ואולי גם מבקשים נקמה במודע או שלא במודע.

ואולם, כמו בתחומים רבים בחיים, גם כאן הכוחניות בסופו של דבר עלולה שלא להשתלם ואף לפגוע.

אכן, עורך דין לענייני גירושין צריך לדעת היטב וגם להסביר לכם, שלכל צעד שתנקטו תהיה תגובה מנגד. וככל שהצעדים יותר כוחניים כך הדברים עלולים להסלים, על כל המשתמע מכך מבחינת אי הנעימות והטרדות שלכם, מבחינת תדירות ההליכים והזמן שהם גוזלים מחייכם, התקופה שלאורכה הם נמשכים, וכמובן גם ההוצאות. ובתוך כך, לא ניתן לדעת או להבטיח מראש כי עורכי דין גירושין יביאו את "הניצחון", הם כן צריכים להביא את הפתרון הטוב ביותר למשפחה המתפרקת.

תפקידם של עורכי דין גירושים הוא בראש ובראשונה לספק לכם תמונה מהימנה, אובייקטיבית ומקצועית, לא כזו שמשולהבת מבפנים על ידי יצרים או מנסה לשלהב אותם אצלכם. רק בדרך כזו ניתן לשקול את הצעדים ואת החלופות, לבנות את האסטרטגיה ואת הטקטיקה הנבונה ביותר, וממילא גם להגדיר את המטרות. ואם מנקים לרגע את הרגשות והכעסים מגלים שהמטרה היא שהדף החדש בחיים ייפתח בצורה הטובה ביותר שאפשר- למקסם את התהליך, עם חיים המתנהלים באופן תקין ככל האפשר, הן עבורכם והן עבור ילדיכם.

עו"ד לענייני גירושין - עורכי דין שמבינים אותך

איך עושים את זה?

עו"ד לענייני גירושין שפועל אחרת מבין שהניצחון המשפטי אינו טמון דווקא במספרים, לא של דמי המזונות ולא של חלוקת הנכסים. כמובן שהמספרים חשובים מאוד ויש לטפל בהם במקצועית תוך ירידה לפרטי הפרטים, אולם השאיפה היא לפרק את הנכסים מבלי שתתפרק המשפחתיות וההורות המשותפת. אכן, בין אם הדבר מוצא חן בעיניכם ובין אם לא, בן הזוג שממנו נפרדתם ימשיך להיות חלק מחייכם ומחיי הילדים, ויהיה עליכם לשתף פעולה בתחומים רבים על בסיס שנתי, חודשי, שבועי ולעיתים גם יומי.

לפיכך, עוד בענייני גירושין שמסוגל לראות מעבר למספרים ולרכוש, יפעל ככל יכולתו על מנת ששיתוף הפעולה הזה יוכל להמשך, וכדי שהילדים יזכו למסגרת יציבה ושלווה להתפתחותם מכל הבחינות. ייתכן והדבר נשמע כמו משימה קשה מאוד, אבל הניסיון מורה שהיא בהחלט אפשרית. לעורכות הדין במשרדנו יש יכולות בינאישיות גבוהות במיוחד, כולן בעלות משפחות (יתרון חשוב), ארגז כלים מקצועי עשיר, הסמכות והכשרות בגישור וניסיון רב בתחום. כלים אלו וגישה אחרת לעבודת עורך דין גירושין יכולים לקצר את התהליך ובוודאי שלהקל עליו, ולהביאו למקום טוב יותר בהליכים עצמם ולאחריהם.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עורכת דין לגירושים פנו אל משרדנו בטלפון 03-5469118.