מן הבלוג

עו"ד לענייני גירושין תל אביב

עו"ד לענייני גירושין תל אביב – מזונות ילדים

זוגות העומדים בפני חתימה על הסכם גירושין, מוצאים את עצמם עומדים מול קשיים רבים והתמודדות עם סוגיות משפטיות לא פשוטות:

א. סוגיות של משמורת משותפת.

ב. מימוש הסכם ממון אם היה.

ג. תקפות הסכם הגירושין בבית הדין הרבני.

ד. תשלומי המזונות במקרה של גירושין עם ילדים.

סוגייה מורכבת ביותר בין בני הזוג קשורה כמובן לילדים, כשנושא המזונות תופס חלק נכבד בדיון ובקונפליקט עצמו. חישוב גובה המזונות נקבע בהתאם לארבעה פרמטרים מרכזיים: גילאי הילדים, הצרכים שלהם, כמה זמן הם שוהים עם כל אחד מההורים ומהו גובה הכנסותיו של כל הורה.

כיצד נקבעים המזונות

זוגות המחפשים עו"ד לענייני גירושין תל אביב, ובאופן כללי – מרכז הארץ, צריכים לחפש את עורך הדין בעל שנות הניסיון בתחום, אחד כזה שכל עולמו הינו בתחום דיני המשפחה: הסכמי ממון, גירושין וירושה, כמו כן, רצוי שיהיה בעל המלצות, כשהשילוב של ניסיון עשיר ומקצועיות מהווה פרמטר חשוב בבחירתו.

אחד הפרמטרים שעל פי הם נקבע גובה המזונות הוא, כאמור, גיל הילדים. עד לגיל 6, חלה חובת תשלום דני המזונות על האב, אולם מרגע הגעתם לגיל 6, חולקים ההורים בחובה זו בהתאם למשך הזמן שבו שוהים הילדים ובהתאם לגובה הכנסותיהם. גם צרכיהם של הילדים הם פרמטר שנלקח בחשבון ומשפיע על גובה דמי המזונות, כאשר המטרה היא לשמור על המשפחה.

הנחת המוצא, בבית המשפט לענייני רווחה, היא שיש לשמור על אותה רמת החיים שאליה הורגלו הילדים וזאת על מנת לצמצמם עד כמה שניתן בפגיעה האפשרית בהם בעקבות הגירושין. כל זאת, כמובן, תוך התייחסות ליכולתם הכלכלית של ההורים.

זמן השהות הוא פרמטר נוסף הנלקח אף הוא בחשבון. זאת, כדי להבטיח שכל הורה יממן את צרכיהם של הילדים בהתאם למשך הזמן שהם שוהים בחזקתו. החלטה זו נכונה החל משנת 2017, אז קבע בית המשפט לענייני משפחה חישוב מדויק יותר, המתייחס לזמני השהות של כל הורה והורה וקובע את גובה דמי המזונות בהתאם לכך. הכנסות ההורים היא נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שכל הורה משלם את דמי המזונות על פי יכולותיו הכלכליות.

מתגוררים בתל אביב יפו או באזור המרכז ?

עומדים לפני הליך גירושין וזקוקים לעורכי דין מנוסים בתחום?

משרד עורכי הדין איימי בכור-בוני ושות' הינו משרד המתמחה בענייני המעמד האישי, גירושין, נישואין, צוואות וירושות, תשלומי מזונות ועוד. המשרד מדורג ע"י חברת  ‏Dun & Bradstreet כאחד המשרדים הידועים והמובילים בתחום דיני המשפחה.

עורכת דין איימי בכור מייצגת בני זוג בתהליכי גירושין ומספקת ייעוץ משפטי בתחום דיני המשפחה, בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה. צוות המשרד ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל שאלה ובקשה לעזרה.

לקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-5469118