מן הבלוג

עורכי דין גירושין הכי טובים בארץ לגירושין

מיהו עו"ד מומלץ לענייני גירושין

אם תקלידו בגוגל את הביטויים עו"ד מומלץ לענייני גירושין או עורך דין טוב לענייני גירושין תוך פחות משנייה תקבלו אלפי תוצאות. אז האם ייתכן שכל אחת מהתוצאות באמת תיתן לנו מישהו שמוגדר: עורך דין תותח לגירושין? האם כולם באמת מומלצים? איך תוכלו לדעת מה נכון ומה לא?

לגלות את האמת

עורכי דין, כמו כל בעל מקצוע אחר, משקיעים משאבי פרסום רבים ומעוניינים למצוא לקוחות, לתת שירות ולהתפרנס. לפיכך הם מפרסמים את עצמם בכלים שונים. מטבע הדברים, אף עורך דין לא יפרסם את עצמו כ- "בינוני" או "לא מומלץ". אבל המטרה שלכם היא לאתר את הפרטים החשובים והאובייקטיביים ולהבין מיהם עורכי גירושין הכי טובים, ומיהם אלו המתאימים במיוחד עבורכם. הבשורות הטובות הן שישנם כמה קריטריונים ברורים שיעזרו לכם לעלות על הדרך הנכונה.

קודם כל, אם שמעתם על עו"ד מומלץ לענייני גירושין מחבר/ה או בן משפחה שאתם סומכים על דעתו, ייתכן שכבר יש לכם כיוון טוב. יחד עם זאת, זכרו שמה שמתאים לאחד לא בהכרח מתאים לאחר ולכן בדקו עם הממליץ מדוע הוא ממליץ עליו: האם בגלל העלויות הנוחות? בגלל הזמינות הגבוהה? בגלל התוצאות שהושגו בתחומי המזונות, זמני השהות או חלקות הרכוש? האם בגלל הצלחה בהליך גישור? עקב שירות אישי וליווי קרוב ואמפתי? שאלות כאלו ואחרות יסייעו לכם להבין האם זהו עורך דין גירושין מומחה שמתאים לכם או שהוא התאים לצרכים של הממליץ שפחות רלוונטיים לכם. בכל מקרה פניה לממליץ המכיר את עורך הדין היא מהלך נבון, דרכו תקבלו מידע רב ערך על איך שנראים ומרגישים ההליכים מבפנים.

עורכי דין גירושין הכי טובים בארץ לגירושין

ומה אם אין לי המלצות?

לעיתים אין מי שימליץ על עורך דין טוב לגירושין ובמקרים כאלו תפנו את מאמצי החיפוש לעבר אתרי אינטרנט של עורכי דין. מלבד התרשמות מהמומחיות והוותק של עורך הדין ומגישת המשרד, תנו דעתכם לכמה נקודות חשובות. ראשית, בדקו אם יש באתר או בכלל ברשת אזכורים של עורך הדין, למשל כתבות שנכתבו עליו, פודקאסטים שהעורך הדין כתב, תוכניות טלוויזיה ורדיו בהן השתתף וכדומה. לדוגמא, עורכת הדין איימי בכור בוני הנחתה את תוכנית הרדיו "הפרקליטים בע"מ" ששודרה בהצלחה ברדיו 99, וכמו כן חברה בפאנלים פוליטיים ובתוכנית של ניסים משעל. בנוסף איימי מעבירה הרצאות בתחום דיני המשפחה. קריטריון משמעותי נוסף הוא כניסה לדירוגים יוקרתיים של משרדי עורכי דין בתחום דיני המשפחה. לדוגמא, משרד עורכי הדין איימי בכור בוני דורג כמוביל בישראל בתחום דיני המשפחה על ידי עיתון גלובס וחברת הדירוג הבינלאומית דן אנד ברדסטריט.

מה עוד כדאי לברר?

כל עורך דין ומשרד מחזיקים בגישת התנהלות ספציפית בהתאם ליכולות, ההכשרות והתפיסה המקצועית. אנו סבורים כי נקודה משמעותית ביותר היא ההתגייסות המלאה של עורך הדין המטפל בכם למענכם. כלומר, עורכי דין גירושין הכי טובים הם לדעתנו אלו שמעניקים ליווי אישי, קרוב ובאמת אכפתי לכל אורך הדרך. הם זמינים וסבלניים, רגישים ואמפתיים, יודעים להרגיע את הרוחות כשצריך וגם לפעול בנחישות, ובכל מקרה לא מתייחסים אליכם כאל "עוד לקוח". ההיפך הוא הנכון – אתם ומשפחתכם מהווים עולם ומלואו ותפקידו של עורך הדין הוא לתמוך ולהוות עוגן משפטיי בתקופה סוערת זו. לכן, עורך דין גירושין מומחה וטוב הוא כזה שיידע לתפור עבורכם את הפתרונות הנכונים והמתאימים ביותר לצרכיכם.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם עו"ד מומלץ לענייני גירושין פנו אל משרדנו בטלפון 03-5469118.