פתיחת תפריט
חייגו עכשיו: 03-5469118

גירושין כך מתחילים

מה עושים כשמחליטים לבדוק אופצייה של גירושין:

כל מסע גדול מתחיל בצעד ראשון, והצעד הראשון בקבלת ההחלטה להתגרש הוא לבחור עו"ד. כשבוחרים עו"ד למשבר הגדול בחייכם, חייבים לבחור עו"ד מקצועי, שזה תחום העיסוק המרכזי שלו. כמו שלא תגשו לרופא עיניים כשתכאב לכם הרגל, כך הקפידו לבחור עו"ד שעוסק בדיני משפחה כתחום עיקרי.

הפגשו לשיחת יעוץ, הקשיבו. האם הערכים והאסטרטגיה שעו"ד מציע מתאימה לכם, לאישיות שלכם, למשפחה שלכם? בידקו את זמינות עו"ד לתת לכם שירות, לענות לטלפונים ולקבוע פגישות כשאתם מעוניינים. לבסוף בררו אם המחיר תואם את היכולת שלכם לגייס את שכר הטירחה המבוקש.

 

שיחת יעוץ – למה לצפות:

שיחת יעוץ היא שיחה חשובה מאוד. מומלץ להגיע עם ליווי של אדם קרוב שתומך בכם בתהליך, בן משפחה או חבר קרוב.
הסיבה היא שהשיחה עמוסה באינפורמציה ובדרך כלל מציפה רגשית ולכן קל לשכוח חלק מהנאמר בה. אדם נוסף יזכור וידע לסייע לכם בפרטים, ואולי גם בלקיחת החלטה. כשמגיעים לשיחת יעוץ – בדרך כלל מגיעים נסערים, ואדם נוסף מטעמך בחדר מאזן את הרוחות.

לאחר שתספרו את הסיפור שלכם לעו"ד עליכם לצפות לא רק לאינפורמציה על הזכויות והחובות שלכם בגירושין – אלא גם להסבר מפורט על התהליך עצמו בפן המשפטי ובפן האישי. אצלנו נותנים גם יעוץ נלווה, כיצד לנהל דיאלוג, איך לספר לילדים, ועוד. לבסוף תרצו לקבל אסטרטגיה מפורטת שנתפרת למידות הסיפור האישי שלכם, ושתדעו באיזו ערכאה לבחור – בית הדין הרבני או בית המשפט למשפחה. לבסוף נדון בהצעת מחיר. בדקו ודירשו שבהסכם שכר הטירחה יהיה מפורט בדיוק מה מגיע לכם בתשלום הסכום המבוקש ע"י עו"ד.

ניהול המשבר:

כל משבר צריך לנהל. חשוב לנהל את המשבר המשפחתי שלכם באופן מתוכנן עד כמה שניתן, לא לבד – עם אנשי מקצוע. אנחנו נדע ליעץ לכם אם אתם זקוקים לאנשי מקצוע נוספים, כמו אנשי טיפול או חוקר פרטי, ובמקרה הצורך נדע להפנות אתכם לאנשי מקצוע הטובים ביותר. לקיחת המושכות וניהול המשבר תיתן לכם תחושת שליטה טובה יותר, תוך שאתם מודעים לסיכויים ולסיכונים בכל רגע נתון. ונדאג לאינטרסים שלכם ולמקסום הזכויות גם בשעת המשבר עצמה.

סבלנות, שום דבר לא ייפתר ביום אחד. קחו אויר – יש דרך לעשות. רוב המתגרשים מבינים בסוף שמדובר בתהליך מתקן שיוצאים ממנו מחוזקים וממוקדים יותר. אנחנו לוקחים את הלימון הזה והופכים אותו יחד ללימונדה.
כי אם אתם נמצאים בנישואים גרועים, זה פוגע בכם בכל תחומי החיים. אתם הורים פחות טובים, פחות מסוגלים להתקדם בעבודה, פחות מקדמים את עצמכם, סובלים מחוסר באינטימיות ועוד…
כל המחקרים האחרונים שנעשו על אושר קובעים: לא כסף ולא עבודה גורמים לנו אושר, כי אם הקשרים החברתיים שלנו והמשפחהה שלנו – כשהיא טובה ותומכת.

זקוק לעזרה משפטית מקצועית

מעל ל-20 שנה שאני מחזירה אנשים לחיים טובים הרבה יותר ולסיום הסכסוך
צור איתי קשר לתיאום פגישת ייעוץ שאוכל לעזור גם לך

    כלים מעולים שיעזרו לך

    סערות לא נמשכות לנצח

    סערות לא נמשכות לנצח

    הספר שילמד אותך כיצד לנהל כל סיטואציה משברית בחיים, איך לפתח חוסן אישי שיאפשר לך לראות את המשברים שלך אחרת, ולקצר את זמן המשבר באופן משמעותי. יש דרך להתמודד עם הסערה שנקרית בדרככם:
    לנהל את הסיטואציה, להיות פחות אומללים, להרגיש תחושת הצלחה, להרים את הראש ולצאת מהמשבר. אחרי 22 שנה בתפקידי כעורכת דין לדיני משפחה וגירושין, אחרי שניהלתי אינספור משברי גירושין מורכבים, ואחרי משבר חיים שפקד גם אותי באופן אישי, אני יכולה להגיד – השיטה שפיתחתי והעלתי על כתב עובדת.

    סערות לא נמשכות לנצח

    סערות לא נמשכות לנצח

    הרצאה המציגה את השיטה לניהול נכון של כל משברי החיים כך שתמיד נצא מהם יעילים יותר, עוצמתיים יותר, מצליחים הרבה יותר. השיטה הזו שינתה לי את החיים, וגם של כל מי שלוויתי באמצעותה במשברים הכי קשים. היא תמקד אתכם בשינוי חשיבתי, בחוזקות שלכם, ותלמד אתכם להשתמש במשבר כדי לצמוח.
    להרשמה ולצפייה בהרצאה ללא תשלום, לחצו:

    נישואין, כן או לא?

    נישואין, כן או לא?

    חשוב שנבין שגם לזוגות המאושרים ביותר עולה מדי פעם המחשבה להתגרש, או מה עושים כשהמחשבה הופכת להתלבטות? אחד הדברים שמשאירים אותנו באוויר ללא החלטה, הוא הפחד משינוי. הפתרון לפחד הוא לקבל וודאות על מקור ההתלבטות ופתרונה. בשיעור הראשון נעזור לכם להבין היכן אתם נמצאים בזוגיות ואיך נכון לעשות את הצעד הבא בקבלת ההחלטה החשובה הזאת. לקבלת גישה לקורס ללא תשלום, לחצו:

    האקדמיה לניהול משברים

    האקדמיה לניהול משברים

    האקדמיה לניהול משברים תנסה ללמד את הפרקטיקה, ולא סתם פרקטיקה- אלא פרקטיקה של החיים האמיתיים.
    משברים יש לכולם בלי קשר לגיל, שפה, מוצא, צבע עור, מגדר או מצב כלכלי.
    כולם חווים משברים. משברים הם שפה אוניברסלית. האתגר הגדול במשבר הוא בסופו של דבר- איך מנהלים אותו, איך חוצים אותו על הצד הטוב ביותר, וכמה שיותר מהר.
    איך אפשר לקחת את הנוסחא שיצרתי לניהול משברים ולהשתמש בה כדי לצלוח ולצאת מכל משבר חיים?

    לקוחות המשרד מספרים

    לאיימי הפרקליטה המסורה! … על צדקת הדרך בנחישות וללא כפיפת ברך! אני משוכנעת שבעוצמת תמיכתך בי, קנית עולמך, ועל כך תבורכי! יהיה רצון שתרווי נחת מכל משפחתך ותראי ברכה בעמלך!

    ש.פ והילדים 2010

    דמיינתי כל הזמן את בתי ואותי מגיעות עם זר עד אליכן. לצערי מתחם הבורסה לא תמך בחלום ואין חנות פרחים בכל האזור. תודה שהייתן שם, תמכתן, הבנתן ועזרתן. המשיכו להציל נפשות בסגנונכן המיוחד, חסר הפחד והמורא. כל הטוב שבעולמות.

    ה.ו 2013

    תתגמדנה המילים ותקצר היריעה להביע לך מילות הערכה על תשומת הלב האישית והחמה. לא חסכת במאמץ ועבודה הראויה למחמאה, עם היחס האישי וסבלנות האין קץ, על אותה המסירות בה טיפלת בי כל העת, על המעקב והטיפול שהביא לי ניצחון כפול.

    פ.ב.ד 2013

    הבטחת לי וקיימת. כל הכבוד.

    פ.ל 2012

    תודה רבה שפינית לנו את הזמן והסבלנות והיית אוזן קשבת וקיר תומך ברגעים של משבר. מעריכים מאוד את ההשקעה והנכונות לסייע לנו בזמנים קשים. תודה ענקית על שהיית שם בשבילנו.

    ע.ר 2012

    אני מאחלת לך את כל מה שהענקת לי: שנה של ביטחון והכרה עצמית ויצירה וזוגיות וביתיות והמון תמיכה והכלה וקבלה ונתינה.

    ע.ל 2013

    אני שמחה שבחרתי בך ללוות אותי, יש בך עולם ומלואו של כל טוב.

    ע.ק. 2014

    הכרתי בחיי הרבה עורכי דין, כאלה שהקשיבו, כאלה שהבטיחו, אבל אתן משהו מיוחד. תודה רבה מקרב לה על כל העזרה התמיכה וההקשבה.

    א.א 2012

    אנחנו רוצים לברך אותך בכל הטוב שיש בעולם. שתמשיכי להיות מי שאת ומה שאת כי אומרים שמי שכאן עוזר לאנשים יש לו זכויות רבות בעולם הבא ולך יש נקודה אחת גדולה בזכות פועלך בתיק שלי.

    ש.י.ב.ז 2012

    עוד לא אמרתי את המילה האחרונה וזו תהיה הדרך שלי להגיד תודה… עד המפגש בבית משפט מצאתי לנכון לשוב ולציין עד כמה אני מעריכה עבודתך המסורה. אז תודה.

    מ.ב 2010

    איימי אהובה, כל הכבוד על ההישג המדהים! יכלו לשאול אותי – אני הייתי מעניקה לך את התואר כבר לפני שנתיים… שתמשיכי להיות לאחרים, בהמשך דרכך, מה שאת בשבילי! ושעבורי תמשיכי להוות מנטורית, פסיכולוגית, שקולה, תומכת וחברה. מגיע לך!!

    ע.ל 2014
    עוצב ונבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום
    © כל הזכויות שמורות