מן הבלוג

איך מתגרשים הכי מהר

לזירוז תהליך הגירושין – צרו קשר עם עורך דין מומחה בתחום

קבלת ההחלטה על פירוק הנישואין היא איננה החלטה קלה כלל וכלל. בין אם אתם נמנים על הצד שיזם את הפרידה, או דווקא על הצד שנכפה עליו המצב הנוכחי – ודאי שאלתם את עצמכם איך מתגרשים הכי מהר. מכיוון שמדובר בתהליך בירוקרטי ארוך וסבוך, הייעוץ הצמוד של עורך דין מומחה לדיני משפחה וגירושין יוכל לסייע לכם לקצר ולזרז אותו במידה הרבה יותר. כך למשל, עורך דין בעל מומחיות בתחום יוכל לייעץ לכם לאיזו ערכאה משפטית כדאי לפנות – בין הדין לענייני משפחה או אל בית הדין הרבני. להחלטה זו יכולות להיות משמעויות ניכרות על משך ההליך המשפטי ועל אורך תהליך הגירושין כולו.

כל הסיבות מדוע כדאי לזרז את תהליך הגירושין

הסיבה הראשונה לזירוז תהליך הגירושין כוללת בתוכה סיבות רבות נוספות. ככל שתקדימו להגיע לכלל ההסכמים הנדרשים, כך תוכלו לסגור את העבר מאחוריכם ולהתקדם הלאה אל עבר פרק חדש בחייכם. להשלמת תהליך הגירושין ישנן משמעויות רבות, החל מאלו הפרקטיות, דרך אלו הכלכליות, וכמובן כלה במשמעויות הרגשיות המורכבות. אם מדובר בגירושין בהם מעורבים גם ילדים משותפים, על אחת כמה וכמה כל התהליך הופך למורכב ורגיש, מה שמספק סיבה אחת נוספת כדי לסיים עמו כמה שיותר מהר.

פנו אלינו בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונה

משרד עורכי הדין של עו"ד איימי בכור-בוני מונה צוות של עורכות דין מן השורה הראשונה בתחומן, אשר מתמחות בענף הרגיש של דיני משפחה בכלל ושל גירושין בפרט. ככל שתקדימו לפנות אלינו לצורך תיאום של פגישת ייעוץ ראשונה, כך נוכל ללוות אתכם החל מן השלבים הראשונים והבסיסיים ביותר בתהליך הגירושין. כמובן שניתן ליצור עמנו קשר ראשוני בכל שלב – עוד בטרם ששיתפתם את בן או בת הזוג בהחלטה להתגרש, לאחר שעשיתם זאת, ואף בשלבים מאוחרים יותר בתהליך. עם זאת, ככל שתקדימו ליצור קשר עם עו"ד המתמחה בדיני גירושין מטעמנו – כך נוכל לסייע לכם בקיצור וזירוז ההליכים. לתיאום פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים צלצלו אלינו אל מספר הטלפון 03-5469118.