מן הבלוג

עורכת דין לענייני גירושין

דווקא בתחום דיני המשפחה – בוחרים רק בעורכת דין

כנגד כל הסטיגמות הרווחות בעולם המשפטי, לפיהן עורכי דין גברים ידעו לעמוד על האינטרסים של הלקוח בצורה הטובה ביותר – חשוב להעמיד דברים על דיוקם. באופן כללי אין כל יתרון לעורך דין זכר על פני עורכת דין ממין נקבה, ולעיתים אף ההפך הוא הנכון. במקרה הספציפי של עולם דיני המשפחה – קיימים יתרונות רבים לבחירה דווקא בעורכת דין בעלת מומחיות וניסיון בתחום. כך למשל, עורכת דין לגירושין תדע לא רק לעמוד על הזכויות של הלקוחות שלה, אלא גם לנהוג בהם באדיבות ובאמפתיה לאורך התהליך הרגיש והמורכב של פירוק הנישואין. לאור זאת, דווקא בתחום דיני המשפחה והגירושין – מומלץ לבחור דווקא בעורכת דין.

עורכת הדין איימי בכור-בוני יוצאת נגד המונופול הגברי בתחום

כחלק מהחזון שלה, כאשר הקימה עורכת הדין איימי בכור-בוני את המשרד בראשותה היא ביקשה לצאת כנגד המונופול הגברי המצומצם השולט בתחום דיני המשפחה במרכז הארץ. לקוחות רבים הביעו בפניה את מורת רוחם מן הקושי הרב המלווה את הניסיון למצוא עורכת דין חזקה ומקצועית הפועלת בתחום זה – כפפה אותה הרימה איימי בכור-בוני במהרה עד להקמתו של משרד עורכי דין מהמובילים בארץ בתחום זה. באופן זה, מעמיד המשרד לרשות לקוחותיו אפשרות לשכור את שירותיה המקצועיים של עורכת דין לגירושין מן המובילות בתחום, מבלי להתפשר על היחס האנושי שאותה עו"ד מסוגלת להעניק לו.

המשרד של איימי בכור-בוני – מקצועיות משפטית ברמה הגבוהה ביותר

צוות עורכות הדין המועסקות במשרד עורכי הדין של איימי בכור-בוני מונה אך ורק נשים שהנן בעלות מקצוע מצטיינות בתחומן. כל אחת מן עורכות הדין הוכיחה את עצמה במגוון רחב של תיקים מעולם דיני המשפחה, והנה בעלת ניסיון ארוך שנים בייצוג לקוחות מרוצים רבים. לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית עם עורכת דין לענייני גירושין מטעמנו אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במספר הטלפון 03-5469118. במהלך הפגישה נוכל להרחיב על כל שאלה או סוגיה אשר מטרידה אתכם וכן להרחיב בפרטים נוספים על אודות התהליך המשפטי הרלוונטי.